tirsdag 25. desember 2007

For en herlig strikke jul/What a lovely knitting holiday


Sjekk hva nissen hadde med til meg denne jula; 17 nøster garn, tre pinner str 2.75, tre strikkebøker: Strikk - en reise til indre ro av Kari Hestnes, Knitting Vintage Socks og Knitting On The Road av Nancy Bush, et hekle hefte med kluter i og et engalsk strikke blad og boka Fredagsstrikkeklubben av Kate Jacobs som jeg fikk i en tidlig julegave av min søster, kunne ikke vente til jula for å lese den.
Look what Santa brought me, lots of knitting goodies, 17 sjeins of yarn, bamboo needles, 3 knitting books, one crocket dishcloth pattern book, one English knitting magazine and an early gift I got from my sister; The Friday Knitting Club. Couldn`t wait till Christmas to read that one.

5 kommentarer:

Petunia sa...

Skal si du har vært snill i år;)
juleklem fra meg til deg!

Lovise sa...

Hei igjen og takk for hyggelige kommentarer hos meg. Ja jeg er enig at du må ha vært veldig snill som har fått så mye fint.
Fortsatt god jul til deg.

Anonym sa...

Jeg er nok din hemmelige venn i NoTroFin :) Håper du kan få noe artig ut av garnet, morsomt å strikke slike votter...

Lovise sa...

Hei igjen.... Tror jeg forspiser meg på den drue/purresalaten din..... nydelig..

Linda sa...

Hei!Takk for hilsen. Koselig å få masse garn til nye hobbyprosjekt.
Ha det fint.Hilsen Linda.