tirsdag 25. desember 2007

Julerunden hemmelig venn - Hobbyboden/Secret pal


I går åpnet jeg pakken fra min hemmelige venn og gjett om jeg ble kjempeglad, to nøster Fabel som jeg har strikket en del av før og liker kjempegodt og fire nøster Løve ragsokgarn som jeg har prøvd en gang før og forelsket meg i. Har dessverre ikke kommet over slikt garn mer så disse nøstene ble jeg veldig glad for. De skal bli til sokker til yngste datter. Hun trenger så sårt nye og mora har jo vært så opptatt med å strikke julegaver at hun ikke har fått tid til å prioritere strikking til egne barn. Men fra i dag skal det bli annerledes. :nikker: I kortet (som ikke er med på bildet) står det at "en fugl har plystret om at denne gaven forhåpentligvis faller i smak". Kan det være Tone M som sendte meg oppskrift tidligere på sokker i dette garnet?
Tusen, tusen takk hvem det nå er som er min hemmelige venn.
Christmas swap packet in my hobby group Hobbyboden.

Ingen kommentarer: